Behöver komma bort lite...

...jag känner att jag verkligen måste komma bort lite ifrån staden lite. Det är kanske lite konstigt med tanke på att bloggen heter Jay and The City, men ibland så måste man ta en liten semester ifrån the City också.
Undrar var jag ska åka, och hur och med vem. Jag känner att ju fler personer jag försöker involvera i mina planer, desto mindre spontan kan jag vara... så *hm* Måste stryka några dagar i kalendern och bara dra helt enkelt?

 

Fick ett sms från SAS om att jag får dubbla bonusen på allt jag handlar i helgen, funderar på om det är det perfekta tillfället att köpa den där väskan jag vill ha? Äkta Carrie att shoppa bort tristessen lixom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0