Jag spånar...

...på en ny blogg. Igen. Vad blir det, nummer fem i ordningen? Men den här gången kom jag på att jag skulle blogga om något som jag verkligen kan! För det är ju det folk gör, dom bloggar om träning (det skulle jag kunna blogga om för det kan jag, men jag orkar inte...), dom bloggar om mode (det är jag inte sådär jätteintresserad av, inte tillräckligt iallafall, och jag vill inte bara kopiera vad andra gör heller), dom bloggar om resor (well, helt ärligt, jag reser inte så mkt, så varför ska jag blogga om det?), dom bloggar om politik (och det intresserar mig verkligen inte och jag känner mig långt ifrån insatt nog för att kunna skriva en blogg om det), sen finns det dom som bloggar om sina liv - vilket jag också gör här, men då är den vanliga frågan, hur privat ska man bli och hur mycket ska man lämna ut? En del av mina bekanta som bloggar lämnar ut precis lagom mycket av sitt liv för att det ska skapa en härlig varm karaktär i bloggen samtidigt som det är härligt anonymt. Men det är få förunnat att vara så duktiga... och det är jag inte heller, jag har en tendens att bli väldigt privat (de inläggen censurerar jag bort) eller för ärlig och vill skälla på allt o alla i min omgivning (de inläggen skriver jag i huvudet men sätter aldrig på pränt) så, iallafall. Punkt. Det jag kom på att jag ska blogga om, som jag verkligen brinner för, och som andra redan bloggar om förstås så jag kommer ju knappast vara först, men kanske kan jag ge någon nån idé eller inspiration någongång, är: byggnadsvård! För det brinner jag ju för! :D men nu till den stora frågan, ska jag skapa en kategori för det i den här bloggen, eller ska jag skapa en helt ny blogg? jobbigt att ha två? Vad säger min enda läsare? Ge mig lite feedback...

Kommentarer
Postat av: Samuel

Ok, för sent ute...men jag hade röstat för en blogg...men givetvis ska jag följa även den andra!



Ps. Nice är underbart just nu!

2010-06-23 @ 18:27:00
URL: http://samuels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0