In Paradise

Jag brukar tjata om att det här är mitt paradis, jag la upp bildbevis på facebook (när jag hade facebook), jag har försökt indoktrinera varenda människa jag träffat om att det här är Paradiset. En del kanske har förstått det, andra ser mig nog bara som vansinnig. Men det struntar jag i. För för mig så är det här Paradiset på jorden. Och det är ju bra att jag har funnit min religiösa tillflyktsort inte fullt så långt bort...


Idag har jag sett mitt Paradis med helt andra ögon än vad jag tidigare har gjort. Det kanske är en mognadsfråga, eller så är jag bara mer öppen för att bli påverkad, men jag har verkligen njutit av den här dagen till fullo.

Tidigare så har jag inte varit sådär jätteförtjust i dagar då det blåser 20 sekundmeter utanför dörren och man knappt kommer ut ur huset, det ska erkännas, men idag så har jag ändå njutit. Solen har varit framme, och är framme nu, även om jag misstänker att det kommer ett regn... som jag åkte ifrån när jag varit o tränat.



Ja, vad mer kan jag säga just nu - inte sådär jättemycket faktistk! Jag njuter av att vara själv; och jag har kommit på varför! men det är ett helt annat inlägg, jag njuter av bra kvalitetsträning, jag njuter av öppna vyer och jag njuter av att totalt styra min dag så som jag vill. Och framförallt, jag njuter av att få göra det jag är bäst på - renovera och måla. Byggnadsvård måste vara mitt kall... det och att öppna ett bageri... *hm*

Kommentarer
Postat av: Samuel

Hej där din galning! Njuter av att renovera och måla? Ja, du är mycket välkommen hit då! Jag HATAR sådant just nu! Är sååå trött på allt som heter renovera och allt som låter som måleriarbete! All min lediga tid, alla mina helger går åt till sådan slavgöra. Det är så jag längtar till jobbet på helgerna...

2010-06-13 @ 14:08:52
URL: http://samuels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0