Garden Party... typ...

Igår var det dags att inviga sommaren och ha ett litet garden party med några specielt invalda gäster.

Det var mycket trevligt måste jag erkänna, och jag slavar mer än gärna i köket för mina vänner - det är så himla roligt! Men idag är jag faktiskt rejält trött... och jag blir vansinnig på mina grannar som vägrar hålla käften...

Men gårdagen i bilder, vi kör lite mat bara...

Förrätten fick jag ingen bild på, men det var en Sparris- och Västerbottenostpaj med pinjenötter och ett vitlöksbröd till.

Sen gick vi vidare till huvudrätten som bestod av Marinerade kycklingspett och en kall potatissallad.

Efterrätten bestod av en Chokladgâteau med jordgubbar

Och självklart så är it's all made from scratch. Här kör vi inga halvfabrikat inte... jag är äkta Nigella när jag vill ^^ Så, kära vänner - i inflyttningspresent till min nya lägenhet så önskar jag mig en Kitchen Aid-maskin, en sån där som Nigella har... dock vill jag nog ha en grön eller vit... just so you know ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0