Fritzl-room...

hm... jag tycker alla föräldrar skulle ha en Fritzl-chamber i sitt hus där dom kan stänga in ungarna när dom skriker... jag blir helt vansinnig nu när jag försöker sitta här i solen och njuta och grannens ungar bara skriker! skriker o skriker! och även om dom inte skriker för att dom är ledsna eller nått så skriker dom ändå, barn är extremt högljudda oavsett vad dom håller på med. Varför är det så!? Har dom INGEN aning om att dom är jävligt irriterande för omvärlden?
Om folk känner att dom behöver skaffa barn, se till att dom kan underhålla barnen också? eller så kanske 24 hour day care vore något att satsa på... eller boarding school! OM jag nu skulle få för mig att skaffa barn så skulle dom skeppas iväg till boarding school så fort som det bara var möjligt! Off u go! o sen är dom välkomna tillbaka när man har någon nytta av dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0