Det blir skönt...

...att komma bort lite tror jag. Jag tror jag behöver det.
Har nedräkning nu tills jag ska åka på semester, imorgon vid den här tiden så drar jag nog... har inte riktigt bestämt mig för när jag ska åka än, men det blir imorgon mitt på dagen ungefär.

Har spenderat den här morgonen med att dels läsa tidningen, dricka kaffe, planera lite inför dagen och sen fastnade jag på att leta köksdetaljer.. inte för att jag har något kök att renovera just nu, men jag kände att det var kul att iallafall kolla vad som finns på marknaden. Det som slog mig var att när jag väl kommer göra ett kök så kommer det bli en liten nätt investering... inbyggnadsprodukter är fan inte billiga alltså! Men bra ska det bli, när det nu blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0