Det är bröllop!!

Åh herregud, jag har sett den här bröllopskonserten som anordnades i Konserthuset i Stockholm. Och när det var över och barnen kom in på scenen och sjöng direkt till Kronprinsessan och Daniel Westling så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna längre - jag satt lika tårögd här och snyftade som man såg Konungen och Drottningen sitta i Konserthuset och när Victoria o Daniel gick upp på scenen och tog sin plats där - då kändes det verkligen att HÄR är våra nya regenter.

Och jag skiter fullständigt och blanka fan i alla er icke-royalister som tycker att vi ska lägga ner kungahuset för jag tycker verkligen inte det. Jag fullständigt älskar det här!


Kommentarer
Postat av: Samuel

Länge leve republiken får väl jag som republikan hojta!

2010-06-23 @ 18:29:16
URL: http://samuels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0