Alltså vad är det med vädret!?

Det är ju något jävligt skumt med vädret, man vaknar upp till vindstilla och klarblå himmel, sitter o ute o steker med en god bok o morgonkaffet. Sen går man in för att borsta tänderna, och när man tittar ut igen så ösregnar det?
In och häcka framför datorn, bestämmer mig för att gå ut o klippa gräset när regnet slutat (som var väldigt kortvarigt) - just när jag dragit på mig skorna så öppnar sig himlen igen. Och det ösregnar.


Nej, jag borde vara jätteglad idag för en del saker går verkligen åt mitt håll nu, igår var en helt otrolig dag! Men idag är jag på dåligt humör igen och jag orkar inte...

NÄ, nu åker jag till gymmet och kör ett pass på crosstrainern för att inte belasta min fot så mkt och sen ska jag lösa in min trisslott jag vann på igår. Wish me luck... jag hoppas på månadsklöver så slipper jag iallafall ett problem...

Och det här jävla fotbolls-vm kan väl ta o ta slut någongång? Är det inte över snart? Så OTROLIGT ointressant så det finns inte..! Det bara är på teve hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller med om vädret och dels om fotbolls-VM. Vissa matcher är intressanta (ego, jag vet!) men andra skulle inte behövas sändas!

2010-06-22 @ 15:14:24
URL: http://www.fullfartframat.se
Postat av: Samuel

Inte för att jag gillar fotboll men jag skulle hellre se alla matcher igen och igen och ännu en gång om jag skulle slippa all kunglig skit de visat på tv den senaste tiden. Jag blev tvungen att fly till Frankrike för att jag inte stod ut med all kungnadynga och här sitter jag nu i exil.

2010-06-23 @ 18:36:29
URL: http://samuels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0