Update: mondays work

Okey, så av det jag nämnde tidigare så skulle jag tvätta fönster, klippa gräs, tvätta och pyssla om min enorma trädgård... av detta har jag nu gjort:

- Vattna blommor = check!
- Klippa gräs = check!
- Tvätta fönster = check!
- Tvätta kläder = check!


Nu ska jag planera företräningsmålet mat här, jag är väldigt inne på amerikanska pannkakor, jordgubbar och keso... det kommer nog fan bli det ;) Tänkte jag skulle ladda på glykogendepåerna nu såhär innan passet eftersom jag antagligen hamnat i ketos av att sen förra träningsdagen ha legat väldigt mkt under 100gram/kolhydrater/dag. Egentligen så vill jag ladda in energin efter passet, men nu ska jag träna så sent så jag äter innan också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0