Många konstiga inköp...

Jag har gjort många konstiga impulsinköp under åren som man bara funderar på efteråt - varför i helvette köpte jag det här? Kanske det är därför som det kallas impulsinköp... Det är sällan jag blir besviken på något klädesplagg jag köpt, även om det finns en del plagg i min garderob som jag inte riktigt känner att jag någonsin kommer använda igen, o de pinsamma hemska inköpen har jag för längesedan raderat ut. Khakifärgade chinos är ett sånt där, det är hemskt fult! ungefär lika fult som jeanshorts (som jag dock aldrig ägt ett par! som tur är!), så mina ljusa cheap monday-chinos är lite på gränsen, men fungerar rätt okey nu på sommaren.. sen är dom så billiga så jag kan kasta dom :P Bra shit alltså!


Men! Till värdelösa inköp, jag kom precis att tänka på den Xbox jag köpte här i vintras, ett totalt impulsköp när den Xbox jag lånat gick sönder (Igen!) och jag fick för mig att nej men jag vill spela spel!! och kastade mig iväg och köpte en splitterny xbox 360 istället. Och hur många gånger har jag använt den? hm, 2 ggr har jag försökt spela spel, notera, försökt! Jag kunde hålla koncentrationen och intresset uppe i ca 30 minuter sen tröttna jag. och sen har jag använt den till att titta på DVD typ två ggr... så den är använd fyra gånger. Helt meningslöst. Så nu ska jag göra mig av med den, någon som vill köpa en nästan aldrig använd Xbox 360??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0