gäsp..!

Okey, förra veckan hände det absolut inte mycket här nere på landet för mig alltså, jag känner mig otroligt oproduktiv. Jag har fokuserat otroligt mycket på min träning och kost (vilket är härligt!) och så har jag spenderat mycket tid med att bara njuta och ladda upp. Idag ska jag försöka beta av lite sysslor som jag känner att jag ligger lite efter med, så jag ska ut o klippa en bit gräsmatta nu innan det blir för varmt, och så ska jag nog ge mig på fönstertvätt... och så ska jag tvätta också! Och så måste jag gå min vanliga blomsterrunda här och se om det har hänt något i trädgården... haha, det känns inte riktigt som mig, men här går jag o vattnar o påtar i rabatten, vad gör man inte när de vanliga trädgårdsmästarna inte är på plats? då får man ta över de sysslorna också.


Ser fram emot att ladda upp inför gymmet i eftermiddag också, så jag tänkte vara där vid halv fem kanske, käkar en härlig pre-workout måltid två timmar innan. Och eftersom jag legat otroligt låt på kolhydrater de senaste dagarna (20E%, igår var det totalt 38 gram kolhydrater) så känns det kan jag lova, ska bli nice att ladda på glykogenlagrena igen! Så kanske jag kan panga på rejält i knäböjen, förra veckans pass var riktigt dåligt, då blev det ett ordentligt set på progression och äkta ATG-böj, men sen tog det stopp, så fick backa 2,5 kg, men idag ska jag fan panga 5 set på den vikt det ska vara..! Och sen sätta lite progression i bänken också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0