Det som tog 2 månader att fixa försvann...

Japp, det som tog två månader att fixa till försvann efter en vecka i frankrike. haha. Nej kanske inte riktigt så illa blev det, men jag kan ju inte direkt ens i halvt påstå att jag följt någon diet alls när jag varit på semester, det har varit mycket flytande föda och snacks. Jag erkänner. Och jag gillade det, jag är en alldeles för stor sucker för både rödvin och chips när det ställs fram på bordet. Det är väldigt svårt att låta bli, och när man är i ett sällskap sådär så nej, det gick ju inte. Och maten var ju inte att tala om att försöka påverka, men den var faktiskt näringsrik och bra! Men mängden för mig blev väl helt fel. Men jag har inte räknat, jag har inte funderat på det och jag bryr mig egentligen inte jättemycket om det för jag vet att jag kan komma tillbaka rätt lätt. Men nu gäller det att hitta motivationen till att göra det. Nu är jag på landet igen, det är sjukt skönt att komma bort ifrån den tryckande smoggens hetta som låg tät över Stockholm, här kan jag andas och vila. Men jag har inte gjort något mer än att sitta still i en stol idag och njutit, vilket inte heller är fel. Men det som stör mig är att jag inte kommer kunna träna på en vecka igen nu, för nu är mitt nya gymkort slut o jag orkar inte hålla på o förlänga det för bara en vecka, så jag ska väl köra lite chins och sånt där och aktivera mig på annat sätt istället, men att gå mina powerwalks eller springa, det är bara att glömma... min fot med sin lilla härliga stressfraktur som jag ignorerat så fint i över en månad gör förbannat ont nu... så nu vågar jag inte belasta den. Idiot.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Rödvin och chips...jag nästan dreglar när jag tänker på det. De har fantastiskt goda senapschips där nere. Längtar!!!

2010-07-28 @ 21:26:45
URL: http://samuels.blogg.se/
Postat av: Samuel igen...

2010-07-28 @ 21:28:22
Postat av: Samuel igen...

Du, jag har missat att spara adressen till din andra blogg. Kan du inte bistå mig med en länk, för jag orkar inte leta här (ursäkta verkligen min lathet, men jag är väldigt trött men samtidigt mycket angelägen om att hitta den andra bloggen också). Äh, jag ska leta igenom din blogg, jag hittar nog adressen... Men posta den gärna igen om det skulle vara så att jag inte orkar leta igenom bloggen.



Kram!

2010-07-28 @ 21:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0