Bara skjuter saker på framtiden...

Jaha, nu skjuter jag bara saker på framtiden känns det som.
Jag var vaken klockan sju i morse, nu är klockan elva, och vad har jag fått gjort hittills? inte ett jävla skit! Jag har verkligen inte gjort någonting..! Jag försöker packa, det går långsamt... jag vill ut o röra på mig, det måste jag om jag ska sitta still i bilen i flera timmar, och så ska jag gå o vara social med mina släktingar innan jag åker, måste laga mat och så måste jag städa. Mycket måsten, och lite saker som blir gjorda...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men det är okay att vara slö!! Du har ju egentligen semester! Relax and enjoy!! Ser fram emot att träffa dig igen, kram!

2010-07-06 @ 11:07:56
URL: http://www.fullfartframat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0