Back in The City

Så, nu är jag tillbaka in The City och gästspelar lite. Gör en kortare stop over här innan jag drar vidare till Frankrike. Har varit o jobbat i några timmar igår vilket var blandat jättetråkigt och jätteroligt (jag vet att man inte får säga så, men det kändes inte sådär kul att vara där faktiskt :P).
Men tillbaka till det här med att inte få något gjort, jag vet inte vad det är med mig och resor, för inför varje resa, det spelar ingen roll om jag ska flyga långt eller bara åka bil i några timmar (som när jag åkte hem för nån dag sen) - det går så sjukt långsamt för mig att få något gjort! Jag får inget packat eller förberett... idag har jag sjukt mkt att göra, jag ska hinna med ett möte nu om nån timme, efter det så har jag eventuellt ett ytterligare möte beroende på hur det föregående mötet gått, sen måste jag verkligen försöka få packningen avklarad, sen har jag det stora för dagen - min träning! Jag är sjukt taggad att sätta PB i marklyft igen, få trycka till triceps lite och testa var gränsen går i chinsen. Sen ska jag träffa min brorsa. Och så mellan det här måste jag försöka få in ett besök på ett växlingskontor (varför finns det inte bankomater som man kan ta ut euro i? jag vet att det finns på Centralen vid Arlanda Express, men jag ska ju inte åka förbi där...) och så ska jag göra några andra ärenden. Och sen har jag säkert glömt något... Jag kan iallafall trösta mig med att mina beställningar som jag gjort dykt upp, så, nu kan jag lägga ytterligare ett par Aussiebum badbyxor till samlingen (and my god they are beautiful) och boken jag beställt kom oxå - så nu kan jag ligga vid poolkanten och läsa näringslära. Som om jag kommer kunna motivera mig till det... men måste planera om min kost här tills jag kommer tillbaka så jag kan startar uppbyggnadsperioden med min träning oxå - nu är det dags att bli stor! :D på riktigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0